Tuesday 31 January 2017

Kelebihan membeli melalui khidmat Shopee

Shopee merupakan salah satu platform e-dagang di Malaysia dan di beberapa negara lain.

Operasinya dilakukan oleh pakar e-dagang dan yang boleh dipercayai dan mempunyi ciri-ciri keselamatan yang tinggi.

Pada masa kini, kebanyakan pelanggan berpuas hati dengan khidmat yang disediakan oleh Shopee. Shopee sememangnya memasarkan barang-barang pada harga siling yang berpatutan dan berkualiti.

Peniaga-peniaga yang berdaftar melalui shopee juga perlu mematuhi terma dan syarat yang telah ditetapkan. 

Pembelian secara dalam talian, bukan sahaja memberi kepuasan malahan pelanggan dapat membuat pembelian walaupun ianya merentas benua.

Barangan yang di tempah dan dibeli pasti akan sampai dengan keadaan yang baik. Dalam masa yang sama, melalui Shopee, pelanggan juga boleh memulangkan semula barangan, sekiranya mengalami kerosakan, kecacatan atau tidak berfungsi dengan baik.

Pembelian barangan melalui shopee, sememangnya dijamin selamat. Anda tidak akan mengalami kerugian wang ringgit, kerana shopee akan sentiasa menjaga kualiti pelanganya dengan baik. 

Transaksi keselamatan jual beli antara peniaga dan pembeli adalah dititik beratkan dengan sistem keselamatan yang tinggi. Apabila pembeli membuat pembayaran, Shopee akan memegang sekuriti anda terlebih dahulu. Setelah barang diterima dan pembeli berpuashati, baharulah pihak Shopee akan membuat transaksi pembayaran kepada penjual. 

Jika pembeli tidak berpuashati dengan barang yang diterima, pembeli boleh membuat permohonan untuk pulang balik barang tersebut dan seterusnya mendapat kembali bayaran yang telah dibuat.

Shopee juga menyediakan beraneka banyak barangan dengan harganya yang berpatutan. Barang-barang yang dijual di Shopee memenuhi kehendak dan kepuasan semua lapisan masyarakat, sama ada golongan tua, dewasa, remaja mahupun kanak-kanak.

Untuk kemudahan pembeli, proses transaksi mudah dan senang. Ia boleh dibuat secara dalam talian melalui pindahan tunai, kad debit, kad kredit atau melalui Shopee Pay.

Bagi mereka yang tidak mahu membuat bayaran secara dalam talian, boleh juga membuat bayaran tunai di agen yang dilantik.

Sememangnya amat mudah membeli belah di Shopee.

Lawati:

https://shopee.com.my/waliman.enterprise

https://shopee.com.my/waliman.enterprise

https://shopee.com.my/waliman.enterprise

 

No comments:

Post a Comment