Tuesday 8 October 2019

Keropok Viral Tokma menjadi pilihan


Keropok menjadi kudapan diminati semua lapisan masyarakat. Namun, ada yang tidak suka makan keropok disebabkan rasa gatal dan gusi menjadi sakit. Keadaan disebabkan kualiti dan cara pembuatan keropok yang tidak menepati cara yang sepatutnya.

Tetapi, masalah rasa gatal dan gusi menjadi sakit tidak berlaku jika makan Keropok Viral Tokma. Keropok Viral Tokma dihasilkan menggunakan ikan parang segar yang terpilih dan dijamin kualitinya.

Selain itu, Keropok Viral Tokma diadun  menggunakan resipi turun temurun yang telah lama diamalkan. Resipi yang terbukti menghasilkan keropok menjadi pilihan sesiapa sahaja memakannya.

Antara ciri Keropok Viral Tokma yang menjadi sebutan ialah nipis, kembang sekata apabila digoreng, ranggup dimakan, sedap dan tidak menyebabkan rasa gatal pada bahagian gusi, lidah dan lelanggit.

Sebab itu, tidak menghairankan jika permintaan terhadap Keropok Viral Tokma amat amat tinggi. Mereka yang pernah memakannya akan mencari untuk mendapatkan lagi.

Untuk memudahkan pembeli mendapatkan Keropok Viral Tokma, pengusahanya telah melantik lebih ramai pengedar di seluruh negara.

Peluang untuk peniaga kecil atau sesiapa sahaja menjadi pengedar masih terbuka.


No comments:

Post a Comment