Friday 1 February 2019

JUS PLATINUM DRINK V ASIA KAYA KHASIAT

Jika kita renungkan sejenak, kesihatan merupakan aset yang sangat bernilai kerana ianya tidak boleh dibeli dengan wang ringgit. Oleh itu amat penting untuk kita mencegah penyakit berbahaya sebelum datang menyerang.

Kini telah wujudnya pelbagai jenis penyakit berbahaya yang amat membimbangkan terutamanya masalah penyakit tiga serangkai iaitu kencing manis, darah tinggi dan buah pinggang yang cukup sinonim dengan masyarakat kita terutamanya bagi mereka yang berusia.

Platinum Drink keluaran V’ASIA dirumus oleh pakar pemakanan dan nutrisi serta dikilangkan di kilang bertaraf GMP bagi memastikan kualitinya terjamin.

Diformulasi dari 55 jenis buah-buahan dan herba terbaik dunia. Tinggi dengan antioksidan, multivitamin, mineral serta zat besi . Turut mengandungi herba-herba nusantara seperti kayu manis, cengkih, peria, temulawak, kunyit, halia bara, cekur, lada hitam dan bunga cengkih.

Platinum Drink berupaya meningkatkan kesihatan tubuh badan secara menyeluruh. Memelihara kesihatan dan kecantikan kulit serta melambatkan penuaan. Membantu merangsang keupayaan mental, meningkatkan tahap tenaga dan stamina tubuh badan untuk kekal aktif sepanjang hari.

Platinum Drink telah mendapat kelulusan dan pengkelasan makanan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Kualitinya diakui di peringkat antarabangsa kerana V’ASIA telah mendapat peranugerahan di peringkat Asia Pasifik sebagai SUPER HEALTH BRAND.

No comments:

Post a Comment