Tuesday 29 January 2019

KHASIAT JUS GAMAX PATI GAMAT

Jus Gamax keluaran V Asia sesuai yang digunakan secara tradisional, untuk kesihatan umum luaran dan dalaman. Diperkayakan dengan pati gamat, buah markisa, peria, demlima, chlorella dan gymnema sylvestre. Setiap satunya mempunyai khasiat yang diperlukan oleh badan. 

Gamat
Kandungan kondroitin sulfat, agen penghalang terbentuknya darah beku sekaligus melancarkan aliran darah. Fungsi anti-rada yang terdapat pada gamat dapat melega dan mengurangkan kesakitan sendi-sendi, menyembuh luka dlaman dan luaran.

Markisa
 Kaya dengan vitamin C, membantu menghilangkan parut jerawat dan mencerahkan kulit.

Peria
Bertindak seperti insulin untuk membantu mengurangkan tahap gula dalam darah bagi penyakit diebetes dan mempercepatkan pembongkaran glukos dan mengubah glukos yang berlebihan menjadi tenaga.

Delima
Sarat dengan antioksidan berfungsi melawan radikal bebas, membantu menurunkan kadar kolestrol dan darah, membantu menggalakkan pertumbuhan sel-sel, dan memperbaiki teskstur kulit.

Chlorella
Berfungsi untuk mengawal metabolisme manusia, menguatkan sistem imun dan menggalakkan kesihatan keseluruhan.

Gymnema Sylvestre
Tumbuhan berkayu yang tumbuh di Afrika, Australia yang berfungsi dengan mengurangkan keinginan untuk makanan manis, serta mengimbangi tahap dalam darah.

Jus Gamax sesuai untuk lelaki dan wanita. 


No comments:

Post a Comment