Wednesday 25 September 2019

KISAH TUTUPNYA SEBUAH GROUP WHATSAPP

Bermula ketika chatting antara ahli lama dengan ahli baharu di kumpulan WhatsApp.

- Abg Din:  Helo Sari, selamat datang ke grop ini
- Sari: Hello juga, saya ahli baru ni.. mohon bimbing ya..
- Abg Chak:  Ya Sari, jangan khuatir sayang, saya akan bantu apapun buat sayang.
- Raof: Hello Sari, kalu  perlu bantuan bgi tau saja.. anytime
- Ibrahim: Hello Sari, saya sedia jadi teman ke mana saja.. hanya bagi tau ya sayang.
- Abg Mi: Hello Sari... saya sentiasa available...boleh membantu.. bila-bila masa..
- Sari: Terima kasih rakan-rakan semua di atas perhatian yang diberi, Abang-abang semua memang baik-baik belaka...
- Pak Rahim: Nak tau jugak, nama penuh adik apa ya?
- Sari:Sarifudin asli Jawa....

@ Abg Din keluar group
@ Abg Chak keluar
@ Raof keluar
@ Ibrahim keluar
@ Abg Mi keluar
@ Pak Rahim sbg Admin keluar

Cuma Soleh yang masih 'online'

- Sari: Abang Soleh kenapa tidak ikut keluar???
- Soleh: Laaaa.. saya orang yag sabar, semua ni mesti ada hikmahnya
- Sari: Untuk makluman abang Soleh...nama lengkap saya Indah Puteri Sarifudin. Sarifudin  nama ayah saya, Saya bekas ratu cantik Malaysia tahun 2015
- Sari: Saya janda ditinggal mati, suami saya meninggal selepas selesai akad nikah, jadi kami belum sempat berbulan madu
- Sari: Mudah-mudahan abang Soleh berkenan menjadi imam saya.
- Soleh: Alhamdulillah..... Masya-Allah
- Sari: Nama lengkap abang Soleh apa ya????
- Soleh: Siti Solehah

@ Sari keluar group.

Jangan ketawa sendiri ya..minta maaf kalu nama kebetulan sama.

Semoga terhibur.

Gambar sekadar hiasan

No comments:

Post a Comment