Thursday 25 April 2019

KRIM SUPER LEBAT DHERBS.

Masalah rambut gugur dan mudah putus serta kelihatan tidak menarik? Anda perlukan krim rambut yang benar-benar berkesan mengatasi masalah rambut yang merungsingkan anda selama ini?

Cubalah, Krim Super Lebat Dherbs. Peluang untuk anda mengubah imej dan keyakinan diri.

Krim Super Lebat Dherbs mampu mengekalkan rambut asli kehitam-hitaman. Ia sesuai dijadikan sebagai krim harian rambut. Fungsi Krim Super Lebat Dherbs membekalkan oksigen yang mencukupi kepada akar-akar rambut untuk melahirkan rambut yang sihat.

Krim Super Lebat Dherbs digunakan untuk menguatkan akar rambut agar tidak mudah putus. Selain itu, Krim Super Lebat Dherbs mampu mengatasi masalah rambut gugur.

Lebih menarik lagi, Krim Super Lebat Dherbs juga dapat melambatkan rambut hitam bertukar jadi uban, mengatasi kelemumur dan kegatalan kulit kepala.

Kesannya dapat dilihat seawal 7 hari. Istimewanya super lebat bukan sahaja dapat melebatkan rambut malah dapat melebatkan janggut, misai, kening dan bulu dada.

Krim Super Lebat Dherbs dirumus khas daripada herba Melayu turun temurun yang diperkaya dengan vitamin dan protien untuk penjagaan rambut agar kekal cantik dan sihat. Boleh digunakan oleh lelaki dan wanita.

Cara penggunaan:
- Sapukan krim super lebat dan urut diserata kulit kepala.
- Guna 1 - 2 kali sehari selepas mandi.



No comments:

Post a Comment